În acest document sunt stabiliți termenii și condițiile de utilizare a site-ului https://omshop.md/ și toate condițiile de achiziționare a produselor și serviciilor comercializate prin intermediul site-ului nostru. Politica de confidențialitate, de retur si orice alte documente constituie cuprinsul acestui document, numit în continuare “Termeni și condiții”.
Accesarea și/sau utilizarea site-ului https://omshop.md/ de către dumneavoastră constituie ACCEPTAREA prezentelor condiții și vă obligă la respectarea acestora.
www.OMSHOP.md iși rezervă dreptul de a modifica în orice moment Termenii și Condițiile. Orice modificări aduse Termenilor și Condițiilor vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate după publicarea modificărilor respective pe acest site web.
1. Dispoziții generale
1.1. La înregistrarea comenzii în magazinul online, Clientul accepta Termenii și condițiile de vînzare a produselor (în continuare – Termeni și condiții) prezentate mai jos.
1.2. Acești Termeni și Condiții, precum și informația despre produsele afișate pe site sunt oferte publice, în conformitate cu prevederile Codului civil al Republicii Moldova și a Legii nr. 284 privind Comertul Electronic. Cumparatorul, dupa ce a luat cunoștinta cu textul acestor condiții de vanzare, le accepta prin bifarea alineatului „Am luat cunoștința cu termenii și condițiile de vînzare pe site-ului https://omshop.md/
1.3. Relațiile dintre client și vînzator sunt stabilite în baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului, și a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.
1.4. Vînzatorul iși rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile date, iar Clientul este obligat să monitorizeze modificările în mod regulat.
1.5 În scopul îmbunătățirii calității deservirii clienților și luând în considerație fluctuația cursului valutar cât și volumul de furnizori cu care lucrăm, la fel și faptul că toate datele sunt gestionate de către robot și pot apărea erori, Clientul preventiv Confirmării Comenzii va lua legătura cu operatorul pentru a verifica prețul și prezența mărfii în stoc.
1.6. Clientul accepta Termenii și Condițiile, apăsind butonul „Confirmarea Comenzii”, în ultima etapa de înregistrare a comenzii pe site.
1.7 Achitarea comenzii nu reprezintă și finalizarea cu succes a tranzacției de vânzare-cumpărare fără confirmarea acesteia de către vânzător.
1.8 Vânzarea – cumpărarea are loc numai după primirea de către Cilent a confirmării / acceptului din partea vinzătorului despre finalizarea tranzacției.
2. Notiuni utilizate în prezentul document
2.1. Client – persoană fizică sau juridică, care efectuează comandă pe https://omshop.md/
2.2. Vînzător – OMSHOP SRL
2.3. Magazin online – site, spatiu de comerț electronic, care este deținut de vînzator și are adresa Internet https://omshop.md/ Aici sunt prezentate produsele și serviciile, condițiile de achitare și de livrare pentru înregistrarea acestor comenzi de către clienți.
2.4. Site – https://omshop.md/
2.5. Produs – bun, obiect destinat unei anumite nevoi umane, care este de vînzare pe site.
2.6. Comanda – înregistrarea cererii pentru procurarea bunurilor și serviciilor, în conformitate cu lista de produse oferite pe site.
2.7. Serviciu de livrare – serviciul, care ofera prestarea servicilor de livrare a comenzilor către clienți.
3. Înregistrarea pe site
3.1. Vînzatorul nu este responsabil pentru exactitatea și corectitudinea informațiilor furnizate de client în timpul înregistrării.
4. Înregistrarea și termenul de livrare a comenzii
4.1. Comanda clientului poate fi preluată în urmatoarele moduri: prin telefon sau înregistrată de către client pe site. Detaliile de înregistare a comenzii sunt descrise în punctul „Cum sa înregistrezi comanda”.
4.2. La înregistrarea comenzii, clientul trebuie să specifice următoarea informație:
numele și prenumele Clientului sau a destinatarul comenzii
adresa de livrare a comenzii
telefonul de contact
e-mail.
4.3. După înregistrarea comenzii, clientului i se ofera informatia privind data preconizată, de transmitere a comenzii de către Serviciul de livrare. Data specificată depinde de disponibilitatea produselor comandate în depozitul vinzătorului, și timpul necesar pentru prelucrarea comenzii.
4.4. Vînzatorul are dreptul de a refuza înregistrarea comenzii, în cazul în care Clientul a facut deja comanda de 5 sau mai multe unităti, pe care le-a refuzat anterior, din motivele care nu sunt legate de prezenta defectelor în aceste produse.
4.5. Toate materialele informative afisate pe site, au caracter consultativ și nu pot transmite în totalitate informatia exacta despre proprietătile și caracteristicile mărfurilor, inclusiv culoarea, marimea și forma. În cazul cînd clientul are întrebari privind proprietătile și caracteristicile produselor, înainte de a înregistra comanda, el trebuie să contacteze Serviciul de informatii la numarul de telefon 061166666 sau 061163333.
4.6. În cazul lipsei produsului comandat în depozitul vînzatorului, vînzatorul are dreptul de a anula comanda și de a informa clientul prin trimiterea unui e-mail la adresa specificată, sau prin telefon.
4.7. În cazul anularii Comenzii preplătite, costul produsului anulat este returnat către client prin modulul în care a fost initial produsa achitarea.
5. Livrarea
5.1. Metodele de livrare a produselor sunt mentionate pe site.
5.2. Vînzatorul va face tot posibilul pentru a respecta condițiile de livrare specificate pe site, cu toate acestea, sunt posibile eventualele întarzieri în livrare, care pot apărea din cauza unor circumstanțe neprevăzute (traficului aglomerat, condițiilor meteorologice, sărbătorilor de stat), și nu din vina vînzatorului.
5.3. Riscul de pierdere accidentală sau deteriorare a produsului se transmite clientului din momentul cînd acesta primește produsul și semnează în documentele care confirmă livrarea.
5.4. Costul de transport este calculat individual pentru fiecare comanda, în functie de zona și metoda de livrare, și uneori în functie de metoda de achitare, și este specificat în momentul înregistrarii comenzii pe site.
5.5. În momentul livrării, produsul este transmis clientului sau persoanei denumite în calitate de destinatar al comenzii. Dacă persoana este incapabilă să obtina produsul, care trebuie sa fie achitat în numerar, produsul se transmite persoanei care este gata să dea detalii cu privire la comanda (numărul de origine și / sau numele complet al destinatarului) și să achite complet comanda către persoana care efectuează livrarea.
5.6. La primirea comenzii, clientul trebuie să verifice aspectul exterior și ambalajul produsului, numărul de produse în comanda, integritatea.
Condițiile de livrare în Chisinau:
Livrarea comenzilor în suma de la 1000 lei în raza Chișinăului este gratis. La comanda pînă la suma 1000 lei este contra cost – 50 lei.
Livrarea în suburbii constituie 100-150 lei.
Livrarea se efectuează de luni pînă sîmbăta între orele 10:00 – 21:00
Livrarea se efectuează numai pentru produsele incluse în comandă.
Curierul vă va contacta cu 30 de minute pînă la livrarea produsului.
În serviciul curierului nu intră montarea, instalarea și conectarea tehnicii, demonstarea caracteristicilor produsului și explicarea metodelor de exploatare a acestuia.
Menționăm că este necesar să se producă verificarea integrală și lipsa defectelor la exterior a produselor de către cumpărător. Semnătura pusă în certificat de garanție atestă faptul că nu aveți pretenții față de produs și vînzător.
În cazul în care bunurile sunt livrate și corespund cu toate cerintele de garanție, dar din anumite motive Dvs ați decis să nu-le cumparați, sunteți obligați să plătiti cheltuielile serviciului de curierat. Deci, înainte de a trimite comanda, asigurați-vă că ați ales exact modelul care doriți să cumpărați
Condițiile de livrare în Moldova:
Livrarea pe teritoriul Moldovei se efectuează de către compania de curierat «Новая почта».
Termenul de livrare de obicei este de 2-4 zile lucrătoare. Managerii noștri vor stabili împreună cu D-voastră data livrării, înainte de a expedia produsele.
Livrarea produselor de dimensiuni mari se efectuează până la scară sau porțile casei.
Costul livrării cu compania de curierat Nova Poshta
Greutate Preț
până la 5 kg 100 lei
până la 30 kg 150 lei
până la 75 kg 200 lei
până la 100 kg 250 lei
până la 200 kg 300 lei
până la 300 kg 500 lei
Excepții
Saltea pentru o persoană 250lei
Saltea dublă 300lei
Frigider Side-by-Side 500lei
Menționăm că este necesar să se producă verificarea integrală și lipsa defectelor la exterior a produselor de către cumpărător. La semnarea facturii-express D-voastra acceptați că nu aveți reclamații față de vânzator și companiei de curierat.
În cazul în care bunurile sunt livrate și corespund cu toate cerintele de garanție, dar din anumite motive Dvs ați decis să nu-le cumparați, sunteți obligați să plătiti cheltuielile serviciului de curierat. Deci, înainte de a trimite comanda, asigurați-vă că ați ales exact modelul care doriți să cumparați.
6. Achitarea comenzii
6.1. Prețul produsului este indicat pe site. În cazul indicării incorecte a pretului produsului comandat de Client din cauza fluctuației cursului valutar și din motive tehnice, vînzatorul în cel mai scurt timp va contacta clientul, pentru a confirma comanda dupa pretul corectat sau pentru a anula comanda. În cazul daca contactarea clientului nu este posibilă, aceasta comanda se considera anulată.
6.2. Pretul produsului poate fi modificat unilateral de către vînzator.
6.3. Metodele de achitare a produselor sunt menționate pe site, în rubrica „Metode de achitare”. Metoda de plată convenită se consideră metoda aleasă de client, din toate metodele de achitare disponibile, la momentul efectuării comenzii.
6.4. În cazul produselor preplătite, comanda este acceptată pentru procesare, numai după ce banii necesari sunt inrolati de către Client în contul curent al Vînzatorului. Produsul nu poate fi rezervat la comandă, iar vînzatorul nu poate garanta disponibilitatea lui în depozit, specificată în momentul înregistrarii comenzii, și ca consecintă, se poate mari termenul de livrare.
6.5. În cazul achitării produsului cu cardul bancar, autentificarea operațiunii se efectuează de catre bancă. Dacă banca are motive să creadă ca operatiunea are caracter fraudulos, ea are dreptul de a refuza aceasta operatiune.
6.6. Condițiile de achitare a comenzilor prin intermediul sistemelor de plăti electronice „B-pay” sunt indicate pe site, în rubrica „Metode de achitare”.
6.7. Comisioanele percepute de la Consumator sau Cumpărător pentru tranzacția de achitare electronică a contravalorii produselor și/sau serviciilor reprezintă o vointa a consumatorului sau cumpărătorului și sunt convenite între utilizatorul serviciilor de plată și prestatorul de servicii de plată și se limitează la acoperirea costurilor reale ale prestatorului de servicii de plată.
6.7.1. Consumatorul sau cumpărătorul este în drept să refuze tranzacția de achitare electronică a contravalorii produselor și/sau serviciilor cu comisoanele aferente prin optarea altei modalități de achitare din rubrica „Modalități de plată”.
6.7.2. În temeiul prevederilor art. 38 alin. (1) lit. c) al Legii nr. 114 din 18.05.2012 cu privire la serviciile de plată și moneda electronică, toate comisioanele pe care utilizatorul serviciilor de plată urmează să le platească prestatorului sau de servicii de plată sunt trasparente, cu specificarea sumelor și a comisioanelor la pagina de „Efectaurea comezii”, rubrica „Confirmă comanda”.
6.7.3. Restituirea contravalorii produselor și serviciilor utilizind aceeași modalitate de recepție a mijloacelor financiare implică incasarea unui comison de revocare în valoarea aceluiași comision perceput pentru achitarea serviciilor și produselor.
6.7.4 Achitarea
În numerar În cazul dat, achitați suma comenzii livrate curierului. Plata se efectuiază în lei MDL
Prin transfer În cazul în care sunteţi persoană juridică, la efectuarea comenzii pe pagina web,alegeți printre modalităţile de plată „Prin transfer”. Va apărea un formular pentru introducerea rechizitelor companiei dumneavoastră. Aceste date sunt necesare pentru imprimarea facturii fiscale. După efectuarea comenzii veţi primi factura la poşta electronică indicată la înregistrare. Livrarea comenzii se efectuează numai după intrarea banilor pe contul de decontare.
În rate Orice produs de pe site-ul nostru poate fi procurat în credit fără a ieşi din casă. Pentru aceasta este suficient să alegeţi modalitatea de plată „În credit” sau ”Iutepay 0%” . Completaţi cererea de primire a creditului şi aşteptaţi răspunsul operatorului companiei de creditare. Plata online Comenzile pot fi achitate cu cardul bancar Visa, MasterCard . Înainte de plată, se recomandă verificarea disponibilității produselor.
6.7.5 Credit
Internet magazinul https://omshop.md oferă o modalitate simplă de a cumpăra în credit fără a mai ieși din casă. Daca v-ați hotărât să cumpărați un telefon în credit în Moldova, electrocasnice, mobilă sau alte produse, atunci în internet magazinul nostru puteți achiziționa online în credit fără a mai vizita banca sau magazinul. Pur și simplu alegeți produsele necesare și uitați pentru totdeauna de economisirea banilor pentru cumpărături.
Avantajele cumparăturii în credit de la OMSHOP.MD
1.Pentru a face comanda în credit nu mai este nevoie de a mai ieși din casă.
2.90% din cererile de împrumut depuse on-line, sunt acceptate în maximum 1 oră.
3. Livrarea contractului de împrumut este efectuată la adresa la care vă este mai comod.
4. Posibilitatea de rambursare anticipată a împrumutului.
5. Rambursarea împrumutului se poate face în sucursalele bancare de pe întreg teritoriul Moldovei.
6. Fără nici o plată în avans.
Condiții de creditare
Împrumutul este disponibil pentru cetățenii Republicii Moldova care au atins vârsta de 18 ani.
Suma de creditare – de la 500 până la 80 000 lei.
Durata de creditare – de la 4 până la 36 de luni.
Produsele la reducere nu sunt valabile si in CREDIT 0%.
Credit 0%
Acum și mai convenabil de făcut cumpărături în credit de la OMSHOP.MD. Vă propunem un program de plată în rate fără
dobândă la produsele de pe site-ul nostru.
Ce înseamnă credit 0% de la OMSHOP.MD?
Cumpărarea produsului cu 0% DOBÂNDĂ lunară.
0% avans la achiziționarea produsului.
Cum să cumpărați în credit?
Pentru confortul D-voastră noi am creat o modalitate simplă și comodă de a lua un împrumut pe site-ul OMSHOP.MD.
Tot de ce aveți nevoie – buletinul de identitate valabil.
Partenerii de creditare
Iutecredit,Microinvest,Ecredit,Imprumut.
7. Returnarea produselor
7.1. Returnarea produsului de calitate corespunzătoare.
7.1.1. Clientul are dreptul de a refuza produsul comandat în orice moment, înainte de primirea acestuia, și dupa primirea mărfurilor – în termen de 14 zile. Returnarea produsului de calitate corespunzătoare, se face în strictă conformitate cu Legea nr. 105/2013 privind protecția consumatorului și este posibilă în cazul neutilizării bunului, păstrării aspectului exterior, proprietaților de consum, precum și în cazul existenței unui document, care dovedeste faptul și condițiile de cumparare a acestui produs.
7.1.2. Clientul nu are dreptul de a refuza produsul de calitate corespunzătoare, cu proprietăți individuale specifice, în cazul în care produsul specificat poate fi folosit doar de către client.
7.1.3. În caz ca clientul refuză podusul în conformitate cu p. 6.1.1., vînzatorul iî returnează suma achitata pentru produsul returnat, cu excepția costului de livrare, nu mai tîrziu de 15 zile de la data de primire de către vînzator a cererii scrise din partea clientului.
7.1.4. În termen de 14 zile de la primirea comenzii, în afară de ziua de cumparare, Clientul are dreptul de a schimba produsul de calitate corespunzatoare cu un alt produs similar, numai în cazul daca acest produs nu-i convine clientului dupa formă, dimensiuni, stil, culoare sau dotare tehnica.
Clientul nu poate schimba produsul de calitate corespunzătoare, care este specificat în Lista de produse nealimentare de bună calitate, care nu pot fi returnate sau schimbate, aprobat in Legea nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia Consumatorului.
7.1.5. Dacă la momentul adresării Clientului, produsul similar nu este in stoc, Clientul are dreptul de a respinge comanda și de a solicita returnarea sumei achitate pentru produs. Vînzatorul trebuie să ramburseze suma de bani achitată pentru produsul returnat în termen de 15 zile de la data de returnare a mărfii.
7.2. Returnarea produsului de calitate necorespunzătoare
7.2.1. Clientul poate returna produsul de calitate necorespunzătoare vînzatorului sau producatorului, și are dreptul de a cere returnarea sumei de bani achitate în decursul perioadei de garanție, termenului de valabilitate, sau daca acest termen nu este specificat, intr-o perioada de timp rezonabilă, care nu depăseste un an. Clientul poate solicita, de asemenea, schimbarea sau eliminarea defectelor a produsului de calitate necorespunzătoare.
7.2.2. În cazul respingerii Contractului de acord de către Client și prezentarea cererii de rambursare a sumei achitate pentru produs, în conformitate cu condițiile punctul 6.2.1., suma achitata urmează sa fie returnată clientului în termen de 15 zile de la primirea cererii scrise de către vînzator.
7.3. Rambursarea banilor achitați
7.3.1. Suma de bani achitată se returnează clientului în acelasi mod, în care a fost efectuată plata pentru produs.
7.4. Lista de actiuni în caz de încalcare de către Vînzator a condițiilor de sortiment.
7.4.1. În cazul detectării în comanda livrată a produsului care nu corespunde cu produsul comandat, Clientul are dreptul de a refuza comanda și de a cere înlocuirea produsului conform sortimentului comandat, sau de a cere restituirea banilor achitați pentru produs.
7.4.2. Dacă înlocuirea produsului este imposibilă, Vînzatorul va notifica Clientul prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail specificată de Client, iar banii achitați sunt returnați în modul prevăzut în punctul 6.3.1.
7.5. Informația detaliată despre pretențiile către calitatea și returnarea produselor poate fi trimisă pe e-mail omshopsrl@gmail.com sau pe adresa MD-2025 mun. Chisinau, str.N.Testemițanu 11/2.
8. Politica de confidențialitate
8.1. La înregistrarea comenzii pe site-ul https://omshop.md/ Clientul oferă urmatoarea informatie: numele, prenumele, adresa de livrare, adresa de e-mail, numărul de telefon.
8.2. Oferind informatia personală site-ului, Clientul acceptă prelucrarea acesteia de către Vînzator, inclusiv pentru promovarea produselor și serviciilor site-ului.
8.3. Clientul trebuie să fie conștient de faptul că toata informația oferită pentru implementarea acestui serviciu nu va fi divulgată persoanelor sau site-urilor neautorizate. Excepție poate fi oferirea informatiei personale la cererea organelor competente ale Republicii Moldova sau la solicitarea instanței de judecată. Vînzatorul este responsabil pentru menținerea confidențialitații informațiilor personale a Clientului. Clientul este obligat sa furnizeze informații fiabile. În cazul în care clientul oferă informații incorecte, vînzatorul nu este responsabil pentru informația data și consecințele posibile.
9. Folosirea cookie-urilor
9.1. Vînzatorul are dreptul de a utiliza metoda „cookies”. Noi folosim „cookies” pentru a colecta anumite informații despre Client și pentru a urmari vizitele site-ul nostru. Site-urile folosesc des această metodă pentru a îmbunatați identificarea utilizatorilor .” Cookies „reprezintă o cantitate mica de informație, care este trimisă de browser-ul Clientului și se depozitează pe hard disc-ul computerului. Acestea se transmit în momentul cînd Clientul vizitează site-ul nostru prin intermediul unui calculator. Dacă Clientul nu elimină „cookies”, de fiecare dată cînd utilizează același computer pentru a accesa site-ul nostru, serverul va fi anunțat de vizita sa, iar noi putem colecta informații statistice despre activitațile Clientului pe site.
10. Măsuri de securitate
Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactitații datelor și pentru asigurarea utilizării corecte a informațiiei de pe site.
Transmiterea datelor pe internet sau prin reteaua wireless nu poate fi protejată în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informației pe care o ofera Clientul, astfel, el va face acest lucru pe propria răspundere.
11. Utilizatori minori
În conformitate cu legislația aplicabilă, utilizarea site-ului și a conținutului acestuia este destinată cumpărătorilor adulți și nu intenționăm să vindem produse minorilor. Cu toate acestea, nu putem cunoaște vârsta persoanelor care vizitează site-ul nostru și, prin urmare, respectăm aceeași politică de confidențialitate pentru persoanele de toate vârstele.
12. Alți termeni și condiții
12.1. Relațiile dintre Client și Vînzător se reglementează în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova.
12.2. În cazul apariției unor întrebari sau plîngeri din partea Clientului, el trebuie să contacteze Serviciul clienți la numarul de telefon 061163333 sau să trimită o scrisoare prin e-mail: omshopsrl@gmail.com. Părțile vor încerca să rezolve toate litigiile apărute prin negocieri, iar în cazul incapacitații de a ajunge la un comun acord, disputa va fi transmisă în instanța de judecată, în conformitate cu legile din RM.
12.3. Recunoașterea de către instanța de judecată a nulității oricărei prevederi a acestor Termeni și condiții, nu constituie nulitatea celorlalte prevederi.
Lista produselor non-alimentare de calitate corespunzătoare, care nu pot fi schimbate cu un produs similar:
1. Bijuterii (din metale și pietre pretioase, metale prețioase placate cu metale semiprețioase, pietre prețioase șlefuite).
2. Articole de cusut și tricotaje (lenjerie personală, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).
3. Obiecte de igienă personală (periuța de dinți, pieptene, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras, aparate electrice de ras și alte produse similare pentru igiena personală).
4. Parfumuri și produse cosmetice.
5. Produse textile (țesături din bumbac, in, lîna, mătase, sintetice, precum și diferite panglici, dantele, etc).
6. Cabluri (fire, cabluri, cordoane).
7. Materiale de construcții și finisare și alte produse care sunt vîndute cu metrul (linoleum, peliculă, covoare, etc).
8. Produse și materiale care intră în contact cu produsele alimentare, fabricate din materiale polimerice, inclusiv și de unica folosintă (vesela și tacamuri de bucatarie, contăinere și materiale de ambalare pentru depozitarea și transportul produse alimentare – bidoane, cutii, sticle, butoaie).
9.Produse chimice pentru uz casnic, pesticide și preparate agro-chimice.
10. Mobilier de uz casnic (seturi de mobilă).
11. Automobile și motociclete, și produsele pentru deservirea lor, remorci și agregate, mijloace mobile de agricultură mecanizată de scara mica, bărci de agrement și alte tipuri de bărci utilizate în scopuri casnice.
12. Produsele de uz casnic sofisticate din punct de vedere tehnic, pentru care se stabilește perioada de garanție (mașini și aparate electrice, echipamente electronice, calculatoare și echipamente de copiere casnice, echipament foto și video, telefoane (fixe și mobile) și echipamente fax, instrumente muzicale electrice, echipament și dispozitive casnice pe gaz).
13. Produse pentru prevenirea și tratamentul unor boli în condiții casnice (obiecte sanitare și de igiena din metal, cauciuc, textile și alte materiale; unelte, instrumente și echipamente medicale de îngrijire orala, lentile de ochelari, articole pentru îngrijirea copiilor, medicamente).
Plîngeri
În cazul plîngerilor legate direct de momentul cumpărării și vînzării de bunuri, puteți contacta Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței pe urmatoarele coordonate: mun.Chisinau, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012.
Protecția datelor cu caracter personal, conform legislației Republicii Moldova.
Linia fierbinte: 080028028
www.consumator.gov.md